*★ஜعشق آتشینஜ★*

عشق یعنی جز خدا را بیخیال

*★ஜعشق آتشینஜ★*

عشق یعنی جز خدا را بیخیال

عکسای کیک تولد

اینارو به مناسبت تولد خودم گذاشتم تو وبلاگم..خوشتون اومد نظر یادتون نره
میبوسمتون

تولدم مبارک



ادامه مطلب ...

عیدتون مبارک


سال در پایان است,نکند مهر تو با تقویم است , من ز تقویم دلت با خبرم , همه ماهش مهر است , همه روزش احساس ,

زنده باشی ای دوست , شادیت روز افزون باد , پیشاپیش ســال 1392 بر همگان گلباران ...

- سوالات رایج مربوط به موبایل*طنز*


- سوالات رایج مربوط به موبایل:
سال 76: آنتن دهیش چطوره؟
سال 79: چقدر شارژ نگه می داره؟
سال 82: دوربینم داره؟
سال 85: دوربینش چند مگاپیکسله؟ صداش چطوره؟
سال 88: تاچه؟ یا از این معمولیاس؟
سال 91: آندرویده؟
سال 94: اخلاقش چطوره؟!
سال 1400: درکت می کنه یا نه؟
سال 1403: به اندازه کافی بهت توجه می کنه؟ یا می خوای باهاش بهم بزنی؟



بهــــــــار


بهار که می آید، دستان باد بوی شکوفه می دهد
جوانه های تک درخت باغچه، با نوازش نسیم جان می گیرند
آرام و آهسته
خدایا، رویش یک دانه تمام عظمت تو را فریاد می زند
من یقین دارم بهار می آید
 اما این را هم می دانم که او فقط بهانه ایست برای رویش!
دلی که بهاری باشد برای رویش از او اجازه نمی گیرد، هر جا باشد بهار را به آنجا می کشاند
بارها دیده ام بهار، به عادت تکرار، میهمان دلهایی شده تا بهانه رویش شود
بهار عاشق بود و زمین معشوق
 عشق بی تابی می آورد و بهار بی تاب بود
زمین اما آرام و سنگین و صبور و بهار پرده از عاشقی برداشت
آن هنگام که رازش عظیم گشت و عشقش هویدا و جهان حیرت کرد

رفت


فقط رفت

بدون کلامی که بوی اشک دهد..

فقط رفت

بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد

فقط رفت

و من شنیدم که توی دلش گفت: "راحت شدم ..." 



شما یادتون نمیاد..!!!!


توی ده شلمرود
حسنی تک و تنها بود

حسنی نگو، بلا بگو،

تنبل تنبلا بگو،

موی بلند، روی سیاه،

ناخن دراز، واه واوه واوه

نه فلفلی، نه قلقلی، نه مرغ زرد

کاکلی،

هیچکس باهاش رفیق نبود

تنها روی سه پایه، نشسته بود تو

سایه
:باباش میگفت
- حسنی میای بریم حموم؟
- نه نمیام، نه نمیام
- سرتو میخوای اصلاح کنی؟

- نه نمیخوام، نه نمیخوام
کره الاغ کدخدا،

یورتمه میرفت تو کوچه ها

- الاغه چرا یورتمه میری؟

- دارم میرم بار بیارم، دیرم شده، عجله

دارم
- الاغ خوب نازنین،
سر در هوا، سم بر زمین،

یالت بلند و پرمو، دمبت مثال جارو،

یک کمی بمن سواری میدی؟

- نه که نمیدم
- چرا نمیدی؟

- واسه اینکه من تمیزم

پیش همه عزیزم
اما تو چی؟

موی بلند، روی سیاه، ناخن دراز، واه

واه واه واه


 

ادامه مطلب ...