*★ஜعشق آتشینஜ★*

عشق یعنی جز خدا را بیخیال

*★ஜعشق آتشینஜ★*

عشق یعنی جز خدا را بیخیال

دلم که می گیرد

 

دلم که می گیرد ٬ آرام خودم را در آغوش می گیرم ...

خـــودم به تنهـــایی ٬

دست نوازشی بر ســــرم می کشم ... لبخند می زنم و آهستـــه می گویم :

گریه نکن عــــزیـــزم ... من هسـتم ...

خودم به تنهــایی ، هـــوای نداشته ات را دارم !

نظرات 4 + ارسال نظر
yalda چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:40

بازم خودمونو عشق است''
tank you

H پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:11

بی نهایت زیبا بود

Narges شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:12 http://www.active87.blogsky.com

عزیــــــــزم.
خیلی قشنگ بود.

محمد پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:15

هر وقت احساس تنهایی کردی اینو بدون یکی همیشه به یادته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد