*★ஜعشق آتشینஜ★*

عشق یعنی جز خدا را بیخیال

*★ஜعشق آتشینஜ★*

عشق یعنی جز خدا را بیخیال

دوران دبستان یادت بخیــر

اینجا عکسایی از کتابهای دبستان رو براتون گذاشتم امیدوارم که بپسندین.منکه دیدم خیلی دلم گرفت، ای کاش کتاب های دبستان رو هنوز داشتم و ای کاش میتونستم باز برگردم به اون دوران،انگار همین دیروز بود...

خوشحال میشم نظرتونو برام بزارین.از همتون ممنونم 

 

 

   

 

 

  

 

   

 

  

 

  

  

 

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:13

یاد باد ان روزگاران یاد باد
گاه چه زود دور می شود

شبگرد تنها سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 http://www.bgd.blogsky.com

سلام مرسی که سرزدی


من که با دیدن این تصاویر گریه ام گرفت ای کاش ان دوران یک بار دیگر می امد

مرسی که خاطرهای دهه 60 دوباره زنده کردی


واقعا ممنونم

نسیم سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:08 http://www.zibatarinha89.blogsky.com

یادش به خیر
ممنون از یاداوری
جیجرتو خانومی

ramin سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:08

mer30 aziz. ghashang bud. didi manam umadam. man ramintm tuye hamsokhan. bye

رویا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:57

زندگی گریه ی مختصریست... مثل یک فنجان چای... و کنارش عشق است... مثل یک حبه قند... زندگی را با عشق نوش جان باید کرد...

lonely سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:41

سلام عزیز ، من این کتاب ها رو تا پارسال داشتم که متاسفانه بعدش مامی انداختشون دور ..!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:06

سپاس

... جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:28

چقد خوب که اینا رو گذاشتی مرسی.یادش بخیر

خوشگله جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:56

هه ههه ههه...با اینکه معلمامون همشون اقده ای بودن اما خوب بود

... دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:31

عالی عالی عالی

خودم جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:43 http://sparrow.blogsky.com

آخی یادش بخیر
خیلی اون دوران رو دوس دارم
ولی نمی خام به اون روزا برگردم
میخام ههر چه زودتر این دوران جووونی رو هم سپری کنم

yalda چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:44

وااای کودکی چه دوران شیرینی بود, دیگه مث ی رویا شده"
ممنون عسیسم اصلا فکر نمی کردم یه بار دیگه این کتابا رو ببینم , کلی از خاطراتم واسم زنده شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد